Gendt, Nederland
info@lilyssieraden.nl

Meest gestelde vragen

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen ?

Af en toe komt het voor dat een betaling via iDeal of Paypal niet lukt, dit kan meerdere redenen hebben. Wij zullen je een mailtje sturen met onze betaalgegevens zodat je de bestelling gewoon kunt betalen.

Wat ook nog kan is dat je de bestelling even opnieuw plaatst, wij zullen dan de oude bestelling annuleren.

 

Wat moet ik doen als een artikel is uitverkocht ?

Je kunt ons het beste even een mailtje sturen, om te vragen wanneer het artikel weer binnenkomt, meestal kun je het artikel dan ook reserveren.

 

Ik wil de artikelen graag in het echt zien, kan dat ?

Ja, je kunt de artikelen op afspraak komen bekijken, je kunt ons hiervoor het beste even mailen of bellen.

 

Ik heb de artikelen snel nodig, wat moet ik doen ?

Je kunt ons het beste even een extra mailtje sturen om dit even te vermelden, dan weet je zeker dat de artikelen op tijd zijn.

Als je via iDeal betaalt, en je bestelt voor 12.00u dan worden de sieraden nog dezelfde dag gepost, mits dit mogelijk is.

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen wat nu ?

Af en toe komt de automatische orderbevestiging met betaalgegevens niet aan

Heb je geen orderbevestiging binnen gekregen, stuur ons gerust een mailtje om even na te vragen of de order is aangekomen, dan kijken wij het voor je na.

 

Wat is het verschil tussen iDeal en gewoon overmaken ?

Als je met iDeal betaalt, staat je geld gelijk bij ons op de rekening.

Je weet met Ideal dus zeker dat uw order gelijk verstuurd wordt, orders geplaatst en betaald via iDeal voor 14.00u worden mits dit mogelijk is dezelfde dag nog verstuurd.

 

Ik wil mijn bestelling, of een gedeelte daarvan retourneren, kan dat ?

Ja dat kan, je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. Dit gaat wel op je eigen kosten. Altijd vooraf even een mailtje sturen om welke producten het gaat

 

Het bestellen lukt mij niet, ik heb het nog niet eerder gedaan, wat moet ik doen ?

Je kunt dan het beste een mailtje sturen naar info@lilyssieraden.nl, met het adres en de artikelen die je wilt bestellen, dan maken wij de order voor je aan. Telefonisch of via whats app bestellen mag natuurlijk ook, het is handig als je dan even de artikel nummers bij de hand houdt.

 

Ik wil graag dat een sieraad op maat gemaakt word? Waar vind ik “opmerkingen”? 

Je doet het armbandje in je winkelmandje. Je klikt “bestelling afronden”. Dan kom je op de volgende pagina met adres gegevens. Helemaal onderaan de pagina vind je nu “Eventuele opmerkingen” daar kan je de maat van je pols invullen. Helaas nemen wij op maat gemaakte armbanden niet terug. Meet je pols zorgvuldig op.